Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

Pogoji poslovanja

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

LEMIT plus d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

LEMIT plus d.o.o. in pravne ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti urejajo s posebno pogodbo v pisni obliki oziroma sprejemom pogojev ob izvedbi registracije na tej strani. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Podatki o podjetju

Vsi podatki o podjetju se nahajajo na naši spletni strani pod zavihkom »o podjetju«.

Arhiv naročil

Vsi kupci lahko dobijo poleg računa še kopijo naročila, ki so ga oddali na spletu.
Prav tako se vsa naročila prek spleta hranijo v arhivu LEMIT plus d.o.o.. Na pisno željo kupca lahko le temu posredujemo kopijo naročila.

Komercialni pogoji

Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene veljajo za en (1) kos, v kolikor ni drugače navedeno. Izberite način plačila, ki vam najbolj odgovarja. Več o načinih plačila si preberite spodaj. Naročila lahko dostavimo na vaš naslov ali na drug naslov po vaši izbiri.

Izvedba ali zavrnitev naročila

LEMIT plus d.o.o. bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričel v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, bodo stornirana.
LEMIT plus d.o.o. lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Cene

Cene v spletni trgovini veljajo le za naročila prek spleta.
AKCIJE - vsi izdelki pa imajo navedeno veljavnost ponudbe (npr. do razprodaje zalog, ...)

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Za vsa naročila do 11h, se bo trgovec potrudil, da bodo odpremljena iz skladišča ali pripravljena na prevzem v roku 24 ur (pod pogojem, da je blago na zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za dostavo izven Slovenije nas prosim povprašajte). V nobenem primeru LEMIT plus d.o.o. ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, se bo dostavljavec dogovoril z vami o ponovni dostavi brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili, vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Dobavni rok začne teči ob 14.30 uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "V obdelavi". Dobavni rok je v izjemnih primerih največ do 30 dni, razen če je dogovor drugačen. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu oz vplačilu, če je izbrano plačilo "predračun". V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo obvestili o nameravanem roku dobave.

Stroški 
obdelave naročila in dostave v Sloveniji znašajo 3,50 €.

Naročene izdelke pripravimo in dostavimo tudi brezplačno, in sicer:

Pri dostavi vseh vrst tiskalnikov in večnamenskih naprav naprav se zaračuna strošek obdelava in dostave, ne glede na vrednost nakupa.

Celotni stroški so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila. Če se vam zdijo previsoki, si še vedno lahko premislite!

Pogodbeni partnerji za dostavo:

  • GLS Slovenija

Naročene izdelke lahko brezplačno osebno prevzamete na sedežu podjetja v Rimskih Toplicah.

Plačilni pogoji

Splošni pogoji:
Pošta Slovenije, banke in mobilni operaterji uporabnikom za vsako plačilo obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev LEMIT plus d.o.o..

Plačilo s predhodnim nakazilom na TRR:
Naročeno blago lahko na katerikoli spletni banki, banki ali Pošti Slovenije plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja LEMIT plus d.o.o.. Plačilo izvedete na osnovi prejetega  e-predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, tako da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila.

Plačilo z gotovino po povzetju:
V kolikor želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali stroške v višini 10,00 evrov.

Plačilo s kreditno kartico na daljavo:

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno kartico ob oddaji naročila prek spleta. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave prek e-pošte ali telefaksa, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni možno spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev.

Vračilo blaga

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odstop od pogodbe moramo vedno prejeti pisno ali osebno. Skladno z 43. členom Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1) ima potrošnik pravico vrniti kupljeno blago v roku 15 dni skladno z pogoji navedenimi v ZVPot-UPB1, 43.d člen, tretji odstavek, (Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno,izgubljeno ali se je njegova količina manjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik). Rok za vračilo začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Stroške vračila krije kupec. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdeki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 30 dneh.

Vračilo oz. odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

  • če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti in zunanjosti aparata)
  • če je programska oprema aparata spremenjena, nameščena, ali v  kakršnem koli pogledu drugačna od originalne namestitve
  • v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve 
  • če so polnjene ali uporabljene baterije izdelka. Baterije so pred prodajo v posebnem stanju, ki omogoča njihovo daljše mirovanje. V kolikor so aktivirane, se začne njihovo "trošenje".
  • v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list

V pojem blago, ki ga obravnava Zvpot, se šteje tudi prodajno embalažo, saj je sestavni del pošiljke. Z uničenjem ali poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je namreč možno lepo odpreti tako, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo, za katero je odgovoren potrošnik (npr; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral paket, ali ker je ob odpiranju nepotreboma raztrgal embalažo) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 30% vrednosti blaga.

Svetujemo Vam:

  • da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje,
  • v kolikor uveljavljate garancijo, blago pošljite neposredno na pooblaščeni servis, saj bo tako hitreje rešena.

V primeru, ko želite uveljaviti reklamacijo ali potrebujete dodatne informacije, nam pošljite sporočilo na etrgovina@lemit.si.